13 Kasım 2012 Salı

Saçları kestirdik

Dün çocukların saçlarını kestirmeye gittik. Deniz her zamanki gibi gayet sakindi. Doğa tedirgindi biraz. Hep sarıldım elini tuttum ve konuştum. Ve fakat kuaför "Doğa aşağı bak" deyince ve erkek sesi biraz sert çıkınca, dudaklar büzüştü. Ağlamaya başladı :( Aslında adam sert söylemedi ama erkek sesi işte. Sonra sakinleştirdim. Sonra adam her şuraya bak dediğinde gene ağladı. Söyledim de adama "Doğa naziktir, biz ona sert bişey söylemeyiz" diye ama adam zaten sert bişey söylemediğinden bişey değişmedi. Yapacak bişey yoktu, adamın da bi suçu yoktu, bizim kızımız nazlı ne edek :)

Neyse sonuç; Deniz'in saçları düzgün kesildi ama Doğa'nınkiler biraz yamuk oldu, napalım uzar gider..




3 yorum:

  1. aman benim güzellerimi çok tatlı olmuşlar yeni saçları dahada değiştirmiş kuzularımı.yerim benikisinide heryerlerini.dedesi daha görmedi akşam görünce oda yemek isteyecek.

    YanıtlaSil
  2. Saç ne kadar değiştiriyor çocukları,büyümüşler birden,doğacığımın saçları birazcıcık uzasaydı annesi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başedemiyoruz uzun saçlarla çünkü minicik bir toka bile taktırmıyor :) kırptık rahatladık, yüzü gözü açıldı çocuğumun :)

      Sil