7 Kasım 2012 Çarşamba

Gelişmeler..diyaloglar..


Arabalar çizgi filmini seyrediyoruz. Doğa hepsinin adını ezberlemiş (Deniz çoktan ezberledi).
Anne: Hepsini öğrenmişsin Doğa, bravo J
Deniz: Doğa hiçbiyini bilmiyoydu Anne. Ben öğyettim Doğa’ya
Anne: JJJ

Mevzuu: Akşam yemekte ne var
Deniz: Yoğut vaa mı Anne?
Anne: Var oğlum.
Doğa: Pilav vay mı Anne?
Anne: Pilav yok. Pilav 2 gün sonra var.
Doğa: Başka ne vay?
Anne: Karnabahar var.
Doğa: O ne beee
Anne: JJ

 Doğa ve Deniz bu ara kitap okuma ve boya yapma merakındalar. Boyama kitaplarındaki resimleri tam boyamaya başladılar. Tabii ki dışa taşıyor. Ama önceden 3-5 çizik attıkları resimlerde şimdi boş bi yer kalmıyor pek. Kitapları hem bana okutturuyorlar deli gibi, hem de kendileri okuyorlar. Deniz'e bir arabalar kitabı almıştım. İçinde renkleri anlatıyor. Ondaki bütün cümleleri ezberlemiş :)

Ezberlemiş demişken, bir de şarkı ezberlemeler başladı çoktandır. Meraklı Minik'teki 3 kıtalık Sonbahar şarkısını üçümüz birlikte söylüyoruz :)

Kendi kendilerine oyun oynuyorlar bir süredir de. Geçenlerde doktorculuk oynuyorlardı. Bi biri doktor oluyor bi diğeri. Bazen saklambaç oynuyorlar. Bazen perdeden çadır yapıyorlar. Yani o an akıllarına ne geliyosa artık. Ben de gizli gizli dinliyorum muhabbetlerini :) ve tabii ki gülmekten ölüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder