4 Eylül 2012 Salı

Hepatit A Aşısı

Doğa ve Deniz'i Hepatit A aşısı yaptırmak için sağlık ocağına götürdüm bugün. Bu sefer girdikleri an bi mızırdandılar "Anne çıkalım buydan" dediler :) Ben de hemşire daha gelmedi zaten diye geçiştirdim. Hemşire odasına önce Deniz'i soktum her zamanki gibi. Deniz anladı nolacağını ama sükunetini korudu. Yatırıp da bacağını açınca ağlamaya başladı. Hemşire aşıyı yaptı, "anne öööp" dedi Deniz. Öptüm, öptüm, konuştum, kucağıma aldım, eline sticker verdim derken sakinledi hemen. Odadan çıkarken "Doğa gelmesin buraya" dedi. Gene kardeşini düşünüyor akıllı bıdık :) Ben yandım o yanmasın misali :) Sonra Deniz'i çıkarıp Doğa'yı aldım içeri. Doğa içeri girergirmez ağlamaya başladı. Yatırmaya çalıştım, yapıştı bana. Zorla yatırdım mecburen. Açtık bacağı, aşısını oldu. Kıyametler koptu gene tabii. Onu da öptüm, konuştum, sticker verdim derken o da sakinledi. Meğer Doğa da Deniz içerideyken "Deniz nerde? Gelsin Deniz buyaya. Deniz mi ağlıyo?" gibi sorular sormuş Cevher'e :) Onun da aklı Deniz'de yani :)

Aşıdan sonra hemen attık kendimizi dışarı. Gezdik biraz, sonra ben eve döndüm, çocuklar bi yarım saat daha gezdiler. Atlattık bu aşıyı da, inşallah çok ağrıları ateşleri olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder