28 Eylül 2012 Cuma

Hastayııızz :(

Dakka 1 gol 1. Hemen ailecek hasta oluverdik. Önce Baba hasta oldu. Sonra Deniz. Deniz'le 2 gece uğraştım, 3. gece kendi yatağında uyudu neyse ki. Sonra Doğa başladı. İlk gece 3 kere kustu öksürürken. Her kusmada çarşafları değiş, Doğa'yı temizle ve üstünü değiş. O uğraşmaların üzerine doğrudüzgün nefes alamadığından bir de gece uğraş. Perişan oldu çocuğum. Ve kaç gecedir uyuyamadığımdan sonunda yorgun düşerek ben de hasta oldum. Velhasıl 2 çocukla hastalık 3-4 kat zor. Kendimi umursamıyorum, çocuklara içim kıyılıyor her seferinde. O perişan bakışlar insanı mahvediyor. Ve fakat yapacak bişey yok, hastalık geliyor, geçire geçire geçiyor işte. Sonlara yaklaştık, haftasonuna hepimiz daha iyi olacağız inşallah :)

Normal zamanda hiç yatağıma almadığım çocuklarımı hastayken daha hiç yalnız bırakmadım. Hep yanıma aldım :) Hastalığın tek güzel yanı bu. Koyun koyuna uyumak...mikropları bulaştıra bulaştıra, öpe koklaya, oooh misss :)

7 yorum:

  1. Gecmis olsun ÖZGÜL... Kuzuları ÖDP benim yerime

    YanıtlaSil
  2. kıyamam kuzucuklara.çok geçmiş olsun, hepinize acil tarafından şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Geldi yine kış ve sümüklü burunlar ve nefes alamayan,uyuyamayan çocuklar ,çok geçmiş olsun özgülcüm atlatırsınız umarım erkenden .

    YanıtlaSil
  4. gecmis olsun canim kiyamam, öpüyrum sizi missss

    YanıtlaSil
  5. Çok sağolun..çocuklar iyiceneydi bugün, ben dün gece hiç uyuyamadım boğazımdan dolayı..haftaya daha iyi olcaz inşallah hepimiz..
    deryacım, ben de seni öpüyorum missss :):)

    YanıtlaSil
  6. cok cok gecmis olsun :( tahmin edemiyorum iki cocukla hastalik carkindan gecmeyi.. bizde de ayni hikaye olur hep eve virusler bir girdi mi hepimizi siradan gecirir. Hastalik 2-3 gun surer de burun akintisi ve oksurugun gunler surdugu oluyor kaanda maalesef :( dedigin gibi hasta ola ola buyuyecekler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Lemiscim..günler sürmesi bitiriyor zaten insanı :(

      Sil