8 Haziran 2012 Cuma

Mine Teyze'ye gittik

Nihayet gidebildik Mine Teyze'ye. Aylardır bakıcı konusunu yoluna koyamadığımdan bir türlü bi yere çıkamadık. İki çocuk olunca tek başına birşey yapamıyorsun. Bakıcımız başlayalı 1 ay oldu, şimdlik Allah'a şükür bir problem yok. Umarım da olmaz.
Dün Mine'yle telefonda konuşurken gelin bize dedi. Ben de gelelim artık dedim. Sabah soluğu Mine'de aldık :) saat 10da ordaydık :) İyiki de erken gitmişiz. Bütün gün bizim oldu. Parkta epey bi vakit geçirdik. Uyusunlar da biz de azcık oturalım çay içelim istedik ama uyumadılar. Öğlen de çok sıcak olduğundan duramadık parkta. Eve gittik. Çayımızı demledik. Mine Teyze poğaça ve kurabiye yapmış. Onları löplettik :) Doğa pek sevdi kurabiyeleri :) Evde de oyun oynadık baya. Çocuklar bağımsız takıldılar tabii ki ama bi derdimiz olmadı, herkes gayet uyumluydu. Biz de aralarda görüşebildik neyse ki :) Sohbet oyun derken saat 3 olmuş. Eve dönüşe geçtik. Eve dönerken yolu şaşırdım bi güzel ikinci köprü yoluna saptım :) Sonra bi şekilde Ataşehir'e doğrulttum tabii ki. Çocuklar da uyumuştu arabada, yolu şaşırdığım iyi bile oldu :):)
Velhasıl çok güzel bir gün oldu, benim için de çocuklar için de. Tekrarı şarttır! :)

Ben bunları nasıl yemeyeyim??



Çocukların hiçbiri bakmamış :):) (sağım solum çocuk he he :):) )


Afacan Kuzey Ali :)


Kuzenler oyunda :)


1 yorum:

  1. Bizim için de çok güzel dolu dolu bir gün oldu,çocukların sosyalleşmesi ve bizimde iki laf yapmamız lazım ama demi.Tekrar bekleriz ,canınız yeşillik ve muhabbet isterse buyrun:)

    YanıtlaSil