20 Haziran 2012 Çarşamba

Mickey ve Minnie

Geçtiğimiz Pazar günü ilk defa TV açtım Doğa ve Deniz'in yanında. Mickey ve Minnie'nin çizgi filmini almıştım. Bir heyecanlandılar TVda Mickey ve Minnie'yi görünce :) Deniz yerinde duramadı :) Sürekli ayağa kalktı oturdu kalktı oturdu. Mickey ekranda olmadığı zamanlar "anne mickey nerdeee?" diye sordu durdu :) Mickey ördekleri sayarken Deniz de saydı "biy, iki, üç, dööt, beş, altı...". Doğa Deniz kadar aşırı tepki vermedi ama mutlu oldu o da :) İkisi de yüzünde kocaman gülümsemelerle izledi çizgi filmi. Onlar çizgi filmi izledi ben onları :) Velhasıl onlar heyecanlandıkça, meraklandıkça çok mutlu oldum :) 16-17 dk kadar izledik.
Acaba ertesi güne de izlemek isterler mi dedim, her gün izletmek istemiyorum şu anda. Neyse ki öyle bi durum olmadı. Haftada bir izleriz artık..

Bu arada Deniz sayıların mantığını kapmış durumda. Kıbrıs tatilinde iki üç kere yemek yedirirken 20leri 30ları 40ları saydım. Güle eğlene saydık sayıları, komik geldi nedense ona ya da çok hoşuna gitti bilmiyorum. Şimdi ondan sonra onbirler, onikiler...onbeşler geliyor. Yirmiye varınca yirmibirler..geliyor. Sayılara aşırı ilgisi var kime çektiyse ;)

2 yorum:

  1. Yaaa bende görmek isterdim onları çizgi film izlerken

    YanıtlaSil
  2. Çektim kameraya, gelince seyredersin :) Olmadı bi de senle izleriz :)

    YanıtlaSil