20 Haziran 2012 Çarşamba

Atlı Karınca

Bugün öğlene doğru Ümraniye Meydan'a götürdüm Doğa ve Deniz'i. İlk defa atlı karıncaya bindiler. Ve bayıldılar. Bi daha binmek istediler ama yemez tabii. Bi kere bindik, atlara da bye bye yaptık şeklinde geçiştirdim. Tek tek bindirdiğimden ve bakıcımız da diğeri ile ilgilendiğinden fotoğraf çekemedim. Meydan'dan çıkmadan önce ortadaki suların içine saldım ikisini de. Bi eğlendiler bi eğlendiler, kıkır kıkır güldüler. Bezlerine kadar ıslandılar. Sonunda pes ettiler :) Doğa en son anne üşüdüm diyordu :) Yedek kıyafetleri giydirdik ve eve döndük. Çok güzel bir gün geçirdik. Haftasonları çok kalabalık olduğundan pek tercih etmiyorduk gitmeyi. Haftaiçi kimsecikler yok, rahat rahat gezebildik. Tavsiye ederim..

Toyzz Shop'a girmeyi ihmal etmedik tabii. Biraz oyuncaklara göz attıktan sonra iki tane yapboz alıp çıktık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder