26 Mayıs 2011 Perşembe

Oğlumun 1 dişi daha çıktı :)

Denizciğimin üst sağ dişi çıktı bu sefer :) Çıkarıncaya kadar 2-3 gece mızmızlanmalar tabii ki. Şu diş çıkarmalar ne zaman bitecek merakla bekliyorum. Geceler hep bölük bölük. Sabahları erken kalkmalar. Çoook yorgunum artık..hiç dinlenemiyorum..en sonunda vitamin kompleksi kullanmaya başladım. Bir yandan da diyet yapmaya çalışıyorum onun da etkisi var tabii. Haziran sonu tatildeyiz, azcık forma gireyim :)

Bu arada haftasonu ilk morarmayı yaşadı Deniz Efendi :( Emeklerken ayağa kalkmaya çalışıyordu, ben de dibindeydim aslında ama göz açıp kapayıncaya kadar kafayı küt diye yere vurdu. Tepki vermediğimden çok ağlamadı ama kafa şişti ve morardı. Şu an sararma aşamsında, geçti gitti yani. Napalım bu işler düşe kalka..

3 yorum:

  1. Kuzum benim ya, içim sızladı. Geçmiş olsun kuzucuğuma. Valla iki çocukla işin zor tabi ama ikisi de çooook tatlı yaaa, yorgunluğuna değiyor bence:)Onlar uyuduğunda yatıp dinlenmeye bak.

    YanıtlaSil
  2. Valla geldin gördün işte ne kadarcık uyuyolar ki :) Onlar uyuyunca iş halletmeye çalışıyoruz, zaten gündüz uyuyamıyorum. Geceler de dediğim gibi bölük bölük. Ama dediğin gibi yorgunluğa değer, herşeye değer :):) Canım onlar benim :) Daha ötesi yok..

    YanıtlaSil
  3. canim ya gecmis olsun, iki yasina kadar sürüyor disler hemen cikmasinlar zaten erkenden, erken de cürümesinler cünkü dis fircalama tam bir sorun olabiliyor. Morarmalar normal aman dikkat köselere, kenarlara, mehmetin alninda hafif bir cizik seklinde göcük kaldi :( saci kesilince cikti ortaya maalesef.

    YanıtlaSil