27 Mayıs 2011 Cuma

Açsam herşeyi yiyebilirim :)

Bugn çocukları Ataşehir'de dolaştırdık biraz. Hava alsınlar, biz de hava alalım diye. Yanımıza da meyva aldık, meyva saatleri olduğu için. Meyvaları yedirdik yolun ortasında. Geri dönerken yapraklı bir bitkinin yanında durmuştuk bir süre. Doğa ordan yaprak kopardı, ben de yemesin diye aldım attım. Eve yaklşamışken Doğa "Mam, mam" dedi. Ben de "mam evde, eve gidince yersin Doğacım" dedim. Sonra bi ara durduk, bi baktım elinde yaprak :):) yemiş bi kısmını.
Demek ki bundan sonra Doğa "Mam" dediğinde ciddiye alacağız :):)
Nasıl acıktıysa yaprağı yemiş benim akıllı bıdığım :):):)

Allah bilir ne bitkisinin yaprağıydı, inşallah bişey olmaz...

Bu arada yazmayı unutmuşum, uzun zamandır istedikleri şeyi gösterip isteyebiliyorlar.

1 yorum:

  1. cok komikmis yaaa :) cocuk uyarmis sizi, mammam elimde yicem simdi diye hahahhahaha

    YanıtlaSil