9 Mayıs 2011 Pazartesi

Bu haftaki gelişmeler :)

Aslında bugünkü gelişmeler demeliyim :) Artık her gün bir yığın şey oluyor hangi birini yazacağım bilmiyorum.

Halkaların bir çubuğa geçirildiği bir oyuncağımız var. Deniz ve Doğa her ikisi de halkaları çubuktan çıkarıyorlardı ama geçirme yoktu. Bugün ikisiyle de tek tek oynadım. Tek tek halkaları verdim, bunu al buraya koy dedim. Her ikisi de halkaları tek tek çubuğa geçirdiler. Hepsini geçirdiklerinde "Aferin oğluma (kızıma), Yaşasın, Ollleeey" diyorum :) Deniz alkış yapıyor, kendi kendini alkışlıyor beyefendi :) Doğa da iyi bişeyler yaptığının farkında :) O da seviniyor :) Deniz yapamadığı zaman gayet sakin tekrar deniyor, geçiriyor halkayı. Doğa yapamadığı zaman hırslanıyor, kızıyor, ben "Yaparsın Doğacığım, sakin Doğacığım" diyorum yumuşak yumuşak :) tekrar veriyorum halkayı ve 2. denemede halkayı geçiriyor :) Ama acayip hırslı bir çocuk ve çok telaşlı bıdık yaa. Napıcam Doğa'yla bilmiyorum. Biraz anne ve anneanne kılıklı bişey oldu benim kızım :)

Deniz renkli küpleri üstüste koymaya çalıştı bugün. Hep biz üstüste koyuyorduk onlar deviriyordu, "düştüüü" diyorduk. Sanırım artık üstüste koymaya başlayacaklar.

Deniz'le denge çalışmaları yapmıştık. Tek elle beni tutuyor ayakta dengede kalmaya çalışıyordu. Bugün koltuğa tutunarak yürümeye başladı. Çok yavaş yavaş ve küçük adımlar atıyor henüz. Ama üçlü koltuğumuzun bir ucundan diğer ucuna kadar iki kere yürüdü tutuna tutuna. Hiç müdahele etmedim ve diğer ucunda oturup bekledim. "Gel oğlum gel" ve sabır sabır. Küçük küçük ilerleye ilerleye geldi oğluşum :) Sonra annenin bi yığın öpücüğünü sarılmasını ve aferinlerini kaptı :)

Doğa ile de denge çalışması yapmaya başladım. Ama Doğacığım birazcık nazlı, birazcık korkuyo düşünce :) Ama korka korka düşünce bişey olmadığını anlayacak, ondan sonra o da tutunup yürümeye başlar herhalde :)

3 yorum:

  1. aman masallah yaramazlara yaaa! seni de sabrin ve bilincli yaklasimlarindan oturu kutluyorum ozgulcum. genelde aferin hep bebeklere gidiyor ama cani gonulden inaniyorum ki cocuklarimizin gelisiminde katkimiz cok buyuk. Benden kocaman bir aferin kuzularin annesineee!

    YanıtlaSil
  2. sağol canım benim :)
    Yanlış bişey yapmaktan o kadar korkuyorum ki, sabır biraz ondan geliyor. Yoksa çok sabırlı değildim ben, Doğa da bana çekmiş o konuda :)
    Ama çocuklar söz konusu olunca akan sular duruyor işte :)

    YanıtlaSil
  3. vallahi süpersin ve süperler tatlim
    cocuklarimizin en güzel tatli zamanlari, Deniz de akilli bir sey olacak, Mehmet de DOga gibi yapamayinca kiziyor hala :(

    YanıtlaSil