8 Ekim 2012 Pazartesi

Tuna doğduuuu :):):)

Ablam bu sabah doğum yaptı :) Tuna'mız doğdu. Sabahın tedirginliği, sıkıntısı dağıldı gitti. Duygular coştu gene.  Bir rahatlama, mutluluk, göz yaşları...ve orada olamamanın üzüntüsü..hepsi bir arada..gene karmançorman oldum..Ege'deki gibi..Doğa ve Deniz'deki gibi..

Telefonda ağlamasını dinletti annem bana..o kadar fena oldum ki anlatamam..orda olmalıydım..keşke olabilseydim..en kısa zamanda görmek istiyorum minnoşu..

Bir canımız daha oldu bugün..çooook mutluyuz :):):) Allah isteyen herkese sağlıklı çocuklar versin..

Tuna'ya;
Can'ım, tatlı yeğenim, kuzuuuum,
Allah sana sağlıklı, mutlu, huzurlu, uzuuuun, başarılı, şanslı bir hayat versin..annenle, babanla, abinle birlikte güzel günlerin olsun..Allah iyi insanlarla karşılaştırsın..

Ablama ve Tahir'e;
Gözünüzaydın :) Hayırlı uğurlu olsun..Hayırlı evlat olsun..ve tabii ki Allah kolaylık ve sabır versin :) Güzel güzel uyuyan, güzel güzel yiyen bi bebek olsun inşallah :)

Ege'me;
Balım, tatlım kaymaklım, akıllı yeğenim benim..
Sen heeep bir numarasın ;) sen olmasan hiçbiri olmazdı bak..ne Doğa ne Deniz ne Tuna :)
Kıymetlimizsin..
Ayrıca çook da iyi bi abi olacaksın :)

Sizleri çok seviyorum...

4 yorum:

  1. ooo hayırlı olsun, hepinizin gözü aydın öyleyse...sağlıkla sıhhatle analı babalı büyür inş.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi okudum çok sevindim sağlıkla kovuşmuşsunuz ne güzel ,hemen özleme alo diyelim:)

    YanıtlaSil
  3. Hayirli olsun ÖZGÜL....
    Adı gibi şans.bolluk ve mutluluk getirsin hepinize....

    YanıtlaSil