31 Ekim 2012 Çarşamba

Bayram Tatili

Kurban Bayramı geldi geçti bir kayıt atamadım. Arife günü babam geldi Zonguldak'tan. Bayramın ilk günü Kırklareli'ye gittik. Hava çok güzeldi. Bahçede geçti zaman. Mangal yakıldı her zamanki gibi. Etleri tatlıları löplettik. Ertesi sabah yola çıktık, eve varışımız öğlen biri buldu. Tam kapıya geldik, bir baktık dayımın oğlu ve eşi gelmişler. İyiki erken çıkmışız yola. Eve çıktık beraber. Bayramdan önce tepsi böreği yapıp atmıştım dolaba. Hemen fırına sürdüm. O pişene kadar sohbet muhabbet. Sonra Mine, Ruhil, Kuzey Ali, Tolga Abi ve Pakize geldiler. Gene sohbet muhabbet :) Valla o gün zaman nasıl geçti anlamadım. Çok güzel geçti. Bayramlar kalabalık güzel :) Genelde bayram tatillerini farklı şekillerde değerlendiriyorduk bugüne kadar. Tatile gitme şeklinde çoğunlukla. İlk defa bi bayram evimdeydim ve ilk defa misafirim oldu, çok mutlu oldum :):) Bayramın son gününü de babamla Kadıköy'de gezerek geçirdik. Pazar günü babam Zonguldak'a döndü. Pazartesi Ayça'da kahvaltıdaydık. Sonrasında da babaanne ve Hayri Dede'yi bize getirdik. Akşama kadar bizdeydiler, akşam Ayça'lara geri döndüler. Akşam üzeri Ataşehir meydana doğru yürüdük Devo ile. Cumhuriyet Bayramı kutlamaları vardı. Bayraklar bir yandan, şarkılar bir yandan, derken coştu millet. Biz fazla kalmadık, çocukların uyku saatinden önce döndük.

Velhasıl bu tatil bize çok iyi geldi :) Yalnııııız etti, tatlıydı, çikolataydı derken kiloları aldık. Dün diyete başladım. İnşallah kolaycana veririm.








1 yorum:

  1. Harika dolu dolu bir bayram olmus ne guzel! Harika fotolar ozgulcum. Kilo aldigini pek anlamadim ama diyete ihtiyac duyduysan almissin demektir, bol sans :)

    YanıtlaSil