23 Temmuz 2011 Cumartesi

İyiki doğdunuz, iyiki varsınız!!

Canlarım benim, bitanecik oğluşum ve bitanecik kızım,

İyiki doğdunuz, iyiki varsınız..Doğduğunuz günden beri hayatımın odak noktası oldunuz :) Ben değiştim, hayatım değişti, sizle birlikte ben de büyüyorum her geçen gün..Hayatımın en güzel kararıymış size sahip olmak!
Ne yazacağımı bilmiyorum, duygularımı ifade etmek çok güç. Zor günler geçirdik, toz pembe bir sene olmadı, yalan söyleyecek değilim :) İlk aylarımız çok zordu. Ben size alıştım, siz bana ve hayata, dünyaya.. Çok duygusal anlarımız oldu, çok çok..hayatımın en duygusal senesiydi bu sene..hastanede ayılıp kameradan doğumunuzu izleyişim ve hüngür foşurt ağlayışım, nüfus cüzdanlarınızı elime ilk alışım ve hüngür foşurt ağlayışım, eve gelip yataktan babayı şutlayıp üçümüz beraber uyuyuşumuz, size bakmaktan kendimi alamayışım, ilk banyolarınız, oğluşumun sünneti, ilk kahkahalarınız, oyundan ilk anlamaya başlamalarınız, isimlerinize tepki vermeleriniz, herşeyi çabucak öğrenmeleriniz, ilk emeklemeleriniz, ilk dişleriniz, ilk kelimeleriniz, ilk anne deyişiniz, ilk denize girişiniz....vs vs vs...Sizle birlikte herşey ama herşey çok çok güzel, herşey ama herşey çok daha anlamlı, hayat daha anlamlı..hep de öyle olacak..

7 Kasım 2009'da başlayan zorlu ama bir o kadar da heyecanlı ve kat kat kat fazlası mutluluk dolu maceramız devam ediyor :) Allah ailemize, en başta size, sağlıklı, mutlu, huzurlu, uzun uzuuuuuuun ömürler versin. Nice güzel yaşlara canlarımmmmm..

Hep mutlu olun, hep gülün, hep görelim o güzel dişlerinizi :)

Ama çabuk büyümeyin olur mu? Ben size doyamam...

5 yorum:

  1. Nice senelere kuzucuklarım benim. Ne çabuk geçiyor zaman, daha dün doğdular yahu. Çooook tatlı oldular. Uzuuuun, sağlıklı ve mutlu bir ömürleri olur inşallah. Çok öptüm hepinizi

    YanıtlaSil
  2. Okurken gozlerim doldu.. Nice guzel yaslarini gorelim insallah yavrularimizin! Onlarin mutlulugu ile bizim de mutlulugumuz katlansin hep!

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiz teyzoş :) Zaman geriye bakınca çabuk geçiyormuş gibi geliyor ama dolu dolu ve çok yoğun geçti geçen sene. Önümüzdeki bikaç sene de öyle olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. iyi ki dogurmussun hayatim cok tatlilar hayat dolular. Gözlerinden,yanaklarindan bebislerimi ve seni de öpüyorum, iyi ki dogdugunuz.

    YanıtlaSil