5 Nisan 2011 Salı

Kızımın iki tane dişi çıktı :)

Doğacığımın alttan iki tane dişi çıktı nihayet :) 2-3 gündür biraz mızmızdı, dişten olduğunu anlamıştık çünkü dişeti beyazlaşmıştı. Şimdi garip geliyor herhalde dişinin olması, diliyle dokunuyor sürekli onlara :) bi de dilini çıkaracakken yandan çıkarıyor :)

Oğluşumun da sanırım alttan iki dişi çıkacak ama ne zamana çıkar bilmiyorum. Yerleri belirginleşmiş onunkilerin de.

Bikaç gün önce balonla oynarken Doğa'nın fotoğraflarını çekmiştim. Aslında Deniz'in de çekmeye çalıştım ama attı hep balonları, bi türlü Deniz ve balonları bir araya getiremedim :)




7 yorum:

  1. hani kuzumun disleri, hayirli olsun artik tuttugunu isiracak.

    YanıtlaSil
  2. Çekebilsek keşke. Dişlerini zor gördüm zaten, açmıyo ağzını. Gülerken görebiliyoruz bi tek :)

    YanıtlaSil
  3. prensesin dişini kim gördüyse beyaz birşey alsın :-))))

    YanıtlaSil
  4. ah o dişlerin resmini çekmek ne zor oluyor. gece gündüz o iki dişin resmini çekmekti tüm amacım bi aralar:))))
    ilk incileriniz hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Beyaz bişey mi alınıyomuş :) ? Ben mama seti alacaktım. Ama aslında Şehnaz gördü benden önce. Ben akşama kadar görmeye uğraştım :) Daha kötü durumda olanımız da var, babası hala göremedi :):)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Elifcim :) Birazcık yükselse dişleri o zaman çekmeye uğraşıcam. Çok inat benim kızım, ağzını kilitledi mi kimse açamaz :)

    YanıtlaSil
  7. Yerim ben onu da pirinçlerini de. Biz ne zaman görecez bakalım:( Neyse Denizinkiler de çıksın ikisini bir görürüz inşallah:) Kuzucuklarım büyüyor:)

    YanıtlaSil