19 Nisan 2011 Salı

Uyuyan güzeller

İlk doğdukları aylar dışında çocukların uyurken fotoğraflarını hiç çekmemişim. Geçenlerde çektim uyuyan güzellerimi :) Doğa uyurken gözünü açtı bi baktı geri uyudu :) Farketti bişeyler döndüğünü, uyurken bile cingöz :)

Bu arada oğluşum yürüme heveslerinde. Emeklemeden yürür mü acaba diye merak ediyorum. Sürekli ellerinden tutulsun yürüsün istiyor. Yürütece binmek istemiyor, illaki birileri tutacak. Boyundan büyük koca koca adımlar atıyor :) Çok güzel dinliyor, kelimeleri söylemeye çalışıyor. Geçenlerde dede gitti dedim bikaç kere, sonra Deniz 3-4 kere ditti dedi. Ama şimdi söyletmeye çalışıyorum söylemiyo :)

İkisinin de babayla araları çok çok daha iyi. Akşam geldiğinde üzerine atlıyorlar, Devo hangi birini alacağını şaşırıyor :):) Önce alınan mutlu, diğeri dudak büküyor :) Anne ya da Şehnaz alıyor hemencik :) Haksızlık yok :)

Bu arada işe başlayacağım ilk gün istifa ettim. Uzunca bir süredir düşündüğüm birşeydi, detaylara gerek yok, sadece şirkete kızgınlığım geçmedi diyelim. Bir süre evdeyim, çocuklarımla vakit geçirmeye devam :) Eylülde tekrar çalışmaya başlayacağım. Hayırlısı inşallah :)

2 yorum:

  1. meleklerim benim ne güzelde uyuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Oy benim kuzucuklarııım, nasıl da tatlı uyuyorlar. Uyurken tam birer melek gibiler...

    YanıtlaSil