27 Mayıs 2013 Pazartesi

Kırklareli'deydik

Aslında gideli epey oldu, bir türlü vakit bulup kayıt atamadım. İkinci şehirlerarası yolculuğumu Kırklareli'ye yaptım. Artık bundan sonra her yere gidebilirim :)

Çocuklar, ben ve Cevher gittik. Devo haftasonuna doğru geldi. 4-5 gün kadar kaldık. İlk 3 gün çok rüzgarlıydı, böyle rüzgar görmedim ben. Yolda giderken araba epey bi savruldu, o kadar şiddetliydi. Rüzgar yüzünden ilk günler bahçenin keyfini çok çıkaramadık. Son iki gün daha iyiydi, içeri girmedik :) Bahçede epey bi çalıştık :) Salatalık ve kabak ektim. Sebze bahçesi için su arkları açtık. Çiçeklerin ciplerini çapaladık. Devo   çimleri biçti, verandaların ahşaplarını cilaladı, çocuklar her Allah'ın günü çiçek suladı :) Derken epey bi iş yapmışız :) Yorulduk ama çok keyif aldık doğrusu..


Aşağıdakiler Deniz'in boyadığı taşlar..Doğa da bir sürü boyadı ve kendinden geçti her zamanki gibi boya yaparken..ve sonuç yukarıda..her yeri boya oldu :)






Devo'nun terliklere dikkat :):):)






Çook güzel günler geçirdik babaannede :) Toza toprağa güneşe doyduk valla :) Başka fırsatlar da yaratmaya çalışacağız inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder