24 Ekim 2011 Pazartesi

Arkadaşımız Kaan :)

Geçtiğimiz Cuma günü çoook uzaklardan, taaa Abu Dabi'den misafirlerimiz vardı. Lemisciğim benim üniversiteden arkadaşım. Nihayet zamanları denkleştirip görüşme ve çocukları tanıştırma fırsatı bulabildik. Öğleden sonra geldiler Lemis Teyze, Tuğba Teyze ve Kaan arkadaş :)  O kadar çabuk geçti ki zaman, anlayamadık. Keşke daha uzun bir günümüz olsaydı. Aslında daha çoook konuşacak şeyler vardı. Üç çocuk arasında ne kadar konuşabilirsek konuştuk :) Valla yetmedi. Gene isteriz gene isteriz :)

İnşallah bi dahaki sefere çocuklar birazcık daha büyümüş olur ve birlikte oynamaya başlarlar. Bize de bol bol vakit kalır :)

Zamanın azlığından doğrudüzgün fotoğraf çekemedim. Lemis daha çok fotoğraf çekmişti, Lemis'in blogundan:
http://minikgocmen.blogspot.com/2011/10/doga-ve-deniz-ile-tanistim.html

Çektiklerimden birkaçı..

Şu halimize bakın :) Bütün günü yerlerde geçirdik :)


İki böcek bir çiçek :) Bu arada Doğacığım son saat anca alıştı herkese. Deniz daha ilk dakikadan gayet rahattı.


Gene frikik gene frikik :)


Lemis'e not: Sarı düdütünüz, kırmızı düdütünüz, bi tane kayanız, kazmanız ve küreğiniz bizde kalmış :(

3 yorum:

  1. Cok guzel bir gun oldu gercekten Ozgulcum, tekrar tesekkur ederiz. Ben de birazdan post edicem resimlerimizi. Biz de sizden sari dutdut almisiz bir tane. Bir dahaki gorusmemizde degis tokus ederiz artik hahah

    YanıtlaSil
  2. Dogayi bana yollar misin azicik isirayim, yiyim onunla oynayim yaa. kizmiyorsun degil mi Dogayi daha cok seviyorum diye Denizi de seviyorum ama Doga bir baska tatli, belki kiz özlemimizden :) onun firikiklerine bayildim, corabi var hem annesi....

    YanıtlaSil
  3. Gel de ye diycem ama ben daha sana gelemedim :( Niye kızayım ki :) Ama ben oğluşumu da dünyalaaaar kadar, çok çok çok çoooook seviyorum. İkisi bir benim için, gıdım ayrım yok :)

    YanıtlaSil