20 Şubat 2011 Pazar

Zonguldak maceralarımız :)

Geçtiğimiz hafta, 1 hafta Zonguldak'ta kaldık. Çook çok güzel geçti günler, ama çok hızlı geçti. Ne olduğunu anlayamadan döndük İstanbul'a. Bir daha ne zaman kısmet olur bilmem, çalışmaya başlayınca çok zor.
İlk gün şaşkına döndü çocuklar, biraz yabancıladılar. Doğa ilk günden alıştı ama bu sefer oğlum biraz nazlı çıktı :) Deniz de ikinci gün alıştı. Evden doğrudüzgün çıkmadıkları ve çok fazla insan görmeye alışık olmadıkları için bu kadar şaşırmaları normal :)
Deniz ve Doğa anneanne ve dedeye doyarken, ben de birazcık dinlenme fırsatı buldum :) Sırt ve bel ağrılarım tam geçmese de hafifledi :) Döndük İstanbul'a ya, gene başlarlar :) Neyse, Zonguldak'ta çektiğim fotoğraflardan bazıları..

Her sabah gittik dedeyi uyandırdık :)


Cam güzelleri :) Bayıldılar anneannenin kocaman camlarına ve manzarasına..




Anneanne yaşına başına bakmadan çılgıncasına oynadı Deniz ve Doğa ile :) Akşamları da televizyonun karşısında sızdı yorgunluktan :)


Dede ve anneannenin yatağında da oynadılar epeycene. Dedeye bakar mısınız :):) Allah mutluluğumuzu bozmasın!



Steteskopu çok sevdim, doktor mu olucam ne :)  (Aman oğlum mühendis de doktor da olma)


Artık kısacık bi süre ayakta duruyorum, ama gerçekten kısacık :)


Dede, hadi iyisin :) Bir elin yağda bir elin balda :):)


O dudakları yerimmm :)


Saçlar darmadağın :) 


En yakışıklısından bir Deniz bakışı :)


Biraz göbek mi yapmışım ne :) ?


Anneanne ve Doğa..Deniz uyuyodu bu sırada..


Bunun içinde ne var be? Bu ne be?


7 yorum:

  1. canlarım benim nasılda özledim sizi,iyiki blog var doya doya bakıyorum resimlerinize

    YanıtlaSil
  2. Ahhh özendim simdi, yaz gelse de biz de yerlessek artik :) cok güzel cikmis herkes bayildim gittim geldim oralara. bebisler de günden güne büyüyorlar maasallah.

    YanıtlaSil
  3. Az kaldı Deryacım, 3-4 ay daha var hepitopu :) Hatta daha da önce gelicen zaten Mine'nin doğumuna.

    YanıtlaSil
  4. Haloş, blogdaki resimlerle doyulmaz bi kere :) Gelip görmen lazım ;)

    YanıtlaSil
  5. offfffffffffff doyulmuyor valla, bu hafta sonuda toplantı nedeniyle iki gün Çeşme'ye gidicem gene göremiyeceğim. Haftaiçide erkenden uyuyorlar. Kardeşim geç yatırmaya alıştırın çocuklarınızı aaaaa. 23:00 gibi yatsınlarki ben hafta içleri gelip görebileyim :)

    YanıtlaSil
  6. Ancak akşam 7ye çekebildik valla. Hedefimiz 20:00.

    YanıtlaSil
  7. bayildim fotolaraaa! Inanilmaz keyifli gecmis gunler, anane dede mest olmuslar.. olunmaz mi...

    YanıtlaSil