21 Şubat 2011 Pazartesi

Gelişmeler :)

Deniz, 10 Şubat'ta çıngıraklı oyuncakları sallamaya başladı. Annemlerdeyken, yani Zonguldak'tayken, annem bütün gün Deniz'e gel babası geel gel dedi, ertesi güne (17 Şubat) Deniz "gel gel" demeye başladı :)
Doğa, 16 Şubat'ta geri geri emeklemeye başladı :) Bugün (21 Şubat), çıngıraklı oyuncakları sallamaya başladı.
İkisi de artık yan yatarak ve genelde yatakta gezinerek uyuyorlar. Doğa ayakta sallamayla ve hatta birkaç kere hiç sallamadan sadece masajla uyuyarak bizi şoka soktu :) Beşiğinden nasıl oldu da ayrı uyudu anlamadık :) Deniz her zamanki gibi ayakta sallayarak uyumaya devam ediyor. Ne zaman hiç sallamadan uyuyacaklar merakla bekliyorum :)
İkisi de konuşma çabalarında. Doğacığımın henüz kelimeleri anlaşılır olmamakla birlikte oyuncaklarıyla kendi çapında konuşmaya çalışıyor :) Denizciğim pür dikkat dinliyor ne söylesek :), kolay öğreniyor :)

Epey bi gelişme oldu bir haftada. Zonguldak'ın havasından suyundan mı yoksa anneanne ve dedenin çılgın sevgi ve ilgisinden dolayı mı nedir anlamadık :)

Zonguldak'tan bikaç fotoğraf daha..








3 yorum:

  1. Çoooook tatlı olmuşlar yine, ve yine büyümüşler, kilo almışlar. Anneanne ve dedeye de çok iyi gelmiş, ağızlar kulaklarda:) Allah mutluluğumuzu daim etsin. Kuzucuklarımı ben de çok özledim. Burda olsalar da azıcık koklasam onları, birazcık da yesem:) Boncuklarım benim.

    YanıtlaSil
  2. Off şu kilo konusuna taktım. Hiç kilo almıyolar gibi geliyo bana. Özellikle de Deniz. Hiç iştahlı bi çocuk değil. Doğa kendini kurtardı sanırım ama Deniz ile uğraşıcaz daha. Bu hafta Çarşamba günü doktor kontrolümüz var bakalım ne halt yemişler. Merakla bekliyorum. Bi 600 gr aldıramadık ya Deniz'e :(

    YanıtlaSil
  3. Dedeyle ikisinin resmine bayildim nasil merakla uzanmislar. kaan da benim yuzumle oynamaya bayilirdi.. aileyle beraber olmak, kalabalik, ilgi bence de daha fazla yol katettiriyor bizdiklara. Kaan da annemler buradayken hem daha keyifli hem daha hareketli oluyor. Kilo konusunu ise saglikli olduklari surece takmayacaksin (soyleyene bak :) )

    YanıtlaSil