26 Temmuz 2013 Cuma

Cücüklerim 3 yaşında!

Nasıl geçti 3 sene anlamadım..desem yalan olur :) Doya doya geçti..öpe koklaya konuşa konuşa yata yuvarlana sarıla sarıla geçti..

Bakmaya doyamadıklarım, kıyamadıklarım, kaşına gözüne kirpiğine kurban olduklarım, canlarım benim, iyiki varsınız, iyiki doğdunuz..hayat sizle daha anlamlı, daha güzel..Okula başlayacaksınız bu sene..okulları dolaşıyorum şimdi..duygulanıyorum..gözlerim doluyor görüşmelerde bile..sanki bi kopuşmuş gibi hissediyorum..ya da ilk kopuş..istemiyorum hiç..hep yanımda olun istiyorum..hep öpeyim hep koklayayım..hayat işte..daha neler neler bekliyor bizi...farkındayım..annemin neden biz üniversiteye başladığında hüngür foşurt ağladığının...neden albümlerimize bakıp bakıp gözlerinin dolduğunun..daha şimdiden hiiiiiiiiiiiiiiççç istemiyorum...ama dediğim gibi...hayat işte...Çoook çok mutlu, huzurlu, sağlıklı, başarılı, şanslı bir hayatınız olur inşallah..ben hep yanınızdayım..ve siz hep kalbimdesiniz..en derininde...nice nice nice güzel senelerimiz olsun birlikte...ben size hep bakmaya doyamayayım..siz bana hep seni çok seviyoyum anne deyin...


1 yorum:

  1. çokı duygusal olmuş yine,ama katılmamak elde değil.Nice nice yaşlara ailecek ,hep beraber,sağlıkla,huzurla :)

    YanıtlaSil