20 Mart 2013 Çarşamba

Zonguldak'a gittik :)

Bir cesarettir geldi, ilk şehirlerarası yolculuğumu yaptım :) Sabah 10:00 civarında çıktık, öğlen 13:00 civarında ordaydık. Deniz yolda 2 saat, Doğa da 2,5 saat uyudu. Bi sıkıntı yaşamadan vardık. Salı günü gittik, Cumartesi günü döndük. Devo bizi almaya gelecekti Cuma akşamı, süpriz yaptı gündüzden geldi :)

Hiç bişey yapmasan, annemin o balkonunda otursan, gemileri, balıkçıları izlesen, hele ki benim gibi şanslıysan yunusları görsen :), daha güzeli yok ki...huzur huzur huzur....bi de o huzura annemin kahvaltılarını, yemeklerini kat...of of offf :) kilo aldım geldim gene :)

Ben ne kadar mutlu olduysam annemle babam herhalde 2-3 katı mutlu olmuştur..velhasıl burunlarında tütüyormuş meğerse Doğa ve Deniz..bizimkiler oynar, babam "şunlara bak Allah'ını seversen" der durur :) tansiyonlar yerinde, keyifler yerinde :)

neyse uzatmıyım, bir mutlu mesut 4 gün geçirdik, çok iyi geldi hepimize :) Devocan çalışsın dursun İstanbul'larda :) özledik babamızı :)

Neler yaptık ? Valla parklardan çıkmadık :) hava 2 gün çok güzeldi..annemlerin ordaki parka gittik ilk gün, çocuklar kaydıraklardan kaydılar, salıncaklara bindiler..derken bi de baktık ki eller kapkara olmuş :):) kömür karası :) güldük epey bi :) keşke fotoğrafını çekseymişim..sonraki gün sahildeki Ali Baba'nın çiftliğine gittik..orda da kaydırak salıncak hayvanlar..çok eğlendi çocuklar..Ordan yolun kaşrısına geçtik, gene büyük bir parka girdik..sallan kay gene :) Ertesi gün hava bozdu, ama biz bozulmadık :) Demirpark'a gittik, çocuklar ordaki tırtıla bindiler, bu sefer korkmadan, eğlendiler..biraz alışveriş yaptık ve eve döndük..

Aslında Ilıksu planımız vardı ama hava yüzünden gerçekleştiremedik..daha dede taş atmayı öğretecekti çocuklara :) Bir de babamla köye hastaya gitme planımız var..çocuklar hayvanlara bayılıyorlar, ama ahırı gördüklerinde ne hale girerler bilmiyorum :)

ve fotoğraflar..








Bunlar da bizim çocuklar :) Heeeppp çocuk kalın :) Annem ecel terleri döktü bu arada, ha haaa :) Ben de diyorum ki "Anne bak Doğa da korkacak, belli etme korktuğunu" :) Her koşulda onları düşünmek zorunda mıyım, manyak mıyım neyim :)



Bi sonraki hedef Kırklareli :) Bakalım orda neler yapacağız :)

1 yorum:

  1. benim canlarım geldiniz bizi çoooook mutlu ettiniz.ALLAH da sizlere ömür boyu sağlık,huzur,bol şans,bol kazançlar versin.resimlerin hepsi çok güzel azda olsa çocuklarımla ,torunlarımla olmak bize çooook iyi geliyor.fırsatınız olduğunda her zaman bekleriz.hepinizi sevgilerimizle öperiz.

    YanıtlaSil